Monday, March 8, 2010

ေရြးေကာက္ပြဲမတိုင္မီ ႏိုင္ငံပိုင္စီမံကိန္းမ်ား လက္စသတ္ရန္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မႉးႀကီး သန္းေရႊ ၫႊန္ၾကား

တည္ေဆာက္ဆဲ ႏိုင္ငံပိုင္ အထူးစီမံကိန္းမ်ားကို အျမန္ဆံုး လုပ္ငန္းသိမ္း လက္စသတ္ၾကရန္ႏွင့္ အ႐ႈံုးေပၚေနသည့္ ႏိုင္ငံပိုင္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ား အျမတ္ထြက္ေရးအတြက္ စီစဥ္ရန္ စစ္အစိုးရ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူက ၀န္ႀကီးမ်ားကို ၫႊန္ၾကားလိုက္သည္။

ေနျပည္ေတာ္တြင္ ယခုလ (၅) ရက္၌ ျပဳလုပ္သည့္ အထူးစီမံကိန္းမ်ား အေကာင္အထည္ေဖာ္ေရးအဖြဲ႔ အစည္းအေ၀းတြင္ စစ္အစိုးရ ေခါင္းေဆာင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မႉးႀကီး သန္းေရႊက ေျပာၾကားလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။

၎က “ႏိုင္ငံပိုင္ စက္႐ံုမ်ား အ႐ံႈးေပၚေနျခင္းကို ျပန္လည္သံုးသပ္ရန္၊ ႏိုင္ငံပိုင္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ား တြက္ေခ်ကိုက္ေအာင္ နည္းလမ္းရွာရန္၊ လက္ရွိ စီမံကိန္းမ်ား ျမန္ျမန္ၿပီးရန္လိုေၾကာင္း” ယင္းေန႔ အစည္းအေ၀းတြင္ ၫႊန္ၾကားလိုက္ေၾကာင္း ႏိုင္ငံပိုင္ သတင္းစာမ်ားတြင္ ေဖာ္ျပသည္။

စစ္ေခါင္းေဆာင္မ်ားအား ကုန္က်စရိတ္ ႀကီးမားသည့္ အထူးစီမံကိန္းမ်ား လက္စသတ္ရန္ ၫႊန္ၾကားလိုက္ၿပီး (၂) ရက္အၾကာ ယေန႔တြင္ ၂၀၁၀ ေရြးေကာက္ပြဲအတြက္ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား ဖြဲ႔စည္းခြင့္သာ ပါရွိၿပီး မည္သည့္အခ်ိန္တြင္ က်င္းပမည္ဟု ရက္ အတိအက် သတ္မွတ္မေပးသည့္ ေရြးေကာက္ပြဲဥပေဒကို ထုတ္ျပန္မည္ဟု ေၾကညာလိုက္သည္။

“၂၀၁၀ အတြက္ ႏိုင္ငံပိုင္ စီမံကိန္းေတြ လက္စသတ္ေနတဲ႔ သေဘာလို႔ ယူဆလို႔ ရမယ္ထင္ပါတယ္” ဟု ရန္ကုန္အေျခစိုက္ စီးပြားေရး ပညာရွင္တဦးက ေျပာသည္။

စစ္အစိုးရက အာဏာသိမ္း ႏွစ္ (၂၀) ေက်ာ္အတြင္း တည္ေဆာက္ထားသည့္ စီမံကိန္းမ်ားအား လူထုကို မဲဆြယ္စည္း႐ံုးစရာ ကိစၥတရပ္အျဖစ္ စစ္အစိုးရအာေဘာ္ ႏိုင္ငံပိုင္သတင္းစာမ်ားမွ အထပ္ထပ္ ေဖာ္ျပေနေသာ္လည္း ယင္းမွာ စစ္အစိုးရ အရည္အခ်င္းမရွိမႈကို ျပသေနျခင္းျဖစ္သည္ဟု ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရးသမားမ်ားက သံုးသပ္သည္။

စစ္အစိုးရျပဳလုပ္မည့္ ေရြးေကာက္ပြဲ၀င္ရန္ ရည္ရႊယ္ထားသည့္ ဒီမိုကရက္တစ္ပါတီဥကၠ႒ ဦးသုေ၀ကလည္း
“ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ေဖာက္ထားတဲ့လမ္းက ကီလိုမီတာ (၅) ေသာင္းေက်ာ္ ရွိတယ္။ ထိုင္းႏိုင္ငံမွာ ေဖာက္ထားတာက ကီလိုမီတာ (၂) သိန္း (၅) ေသာင္းေက်ာ္ရွိတယ္။ (၅) ဆေလာက္ရွိေနတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ထိုင္းမွာရွိတဲ့လမ္းေတြက ေျပာင္လို႔ ရွင္းလို႔ ေခ်ာလို႔ ေမြ႔လို႔။ ဗမာျပည္မွာရွိတဲ့ လမ္းေတြက အေပါက္ေတြ အၿပဲေတြ အမိႈက္ေတြနဲ႔။ ဆိုလိုတာကေတာ့ တျခားအစိုးရေတြ လုပ္ႏိုင္သေလာက္ နအဖအစိုးရ မလုပ္ႏိုင္ပါဘူး” ဟု သတင္းသမဂၢညီလာခံတြင္ ေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။

စစ္အစိုးရ လက္ထက္ လမ္းအရွည္ မိုင္ (၇) ေထာင္ေက်ာ္သာ ေဖာက္လုပ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ေရအားလွ်ပ္စစ္စီမံကိန္း အမ်ားစုမွာလည္း ျပည္ပ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈႏွင့္ ျပည္ပသို႔ ေရာင္းခ်လိုက္ရသည္။ ေရအားလွ်ပ္စစ္ စီမံကိန္းမ်ားစြာ တည္ေဆာက္သည္ ဆိုေသာ္လည္း ႏိုင္ငံတြင္း လွ်ပ္စစ္မလံုေလာက္မႈ ဆိုးရြားစြာ ေတြ႔ႀကံဳေနရၿပီး တံတားမ်ား၊ လမ္းမ်ား၊ အသစ္တည္ေဆာက္မႈမ်ားက လမ္းေၾကး တံတားေၾကးမ်ား (၈) ဆမွ (၁၀) ဆအထိ ျမင့္တက္လာေၾကာင္း သိရသည္။

စိုးမိုး/ ၈ မတ္ ၂ဝ၁ဝ
ရင္းျမစ္။ ။ေခတ္ျပိဳင္

0 comments:

Post a Comment