Sunday, December 13, 2009

ရွစ္ဆယ့္ရွစ္ရဲ႕ ည




ရွစ္ဆယ့္ရွစ္ရဲ့ည တက္နိုင္သူေတြကလက္ကိုင္ပဝါေလးေတြေဝငွ
က်မကေလးဘဝပါ မ်က္ရည္ယိုဗံုးသတင္ပ်ံ့လြင့္
အကၤ် ီအျဖဴ စကတ္အစိမ္းနဲ ့ အားလံုးဟာေ'ကာက္ရြံ့ျခင္းအလ်ဥ္းမဲ့ညေပါ့
က်မလည္းစြာရဲခဲ့သူပဲေပါ ့ (၇၇) လာတယ္ေဟ့
ထ(၁)အင္းစိန္စုရပ္က ပစ္ခိုင္းလို ့ျပန္သြားတယ္တဲ့
ရွစ္ဆယ္ရွစ္ညအတြက္ ေဟာ ခုလာတာ (၂၂)
ထင္ရွားတဲ့မွတ္တိုင္ေပါ ့ ခ်င္း တပ္အသစ္ဆိုပဲ
အင္းစိန္ ဆူးေလအထိလမ္းေလ်ာက္ ပစ္ပစ္ ကြာ ဒို ့ဆႏၿ ကမႀာ သိေစရမယ္
က်မ အဲဒီည အိမ္ကေပ်ာက္ခဲ့တယ္ ေက်ာင္းသားတစ္ဦးရဲ့ အသံ
ပူေလာင္စပ္ဖ်င္းေမာပမ္းျခင္းနဲ့အတူ အဲဒီေနာက္ ့ ့ ဒိုင္း ဒိုင္း ဒိုင္း
အာေခါင္ကြဲအပ္အသံေတြမထြက္ေတာ့တဲ့ညေပါ ့ က်မကိုလူတစ္ေယာက္ဆြဲေျပး
ဒါေပမဲ့ ့ ့ ့ ့ ေဘးဝဲယာကျပည္သူ့အသံ ဗႏၾ<ြဳလပန္းျခံေဘးကလက္မွတ္ရံုေလး'ကားမွာ
ပင္ပမ္းရဒ%္ေျပျပီပဲေလ က်မတုန္ရီစြာနဲ့
ဆားသံပရာခြံ ့ေက်ြးလာတဲ့ျပည္သူ ပစ္တယ္ဟ ပစ္တယ္ဟအသံျကားရာလွည့္ုျကည့္
ျဖဴျဖဴမဲမဲ က်မ န+တ္ခမ္းဟေပးျမဲေပါ ့ က်မမ်က္စိမမွားခဲ့ပါဘူး
ဘယ္သူ ဦးေဆာင္ ဦးေဆာင္ ျဖဴစိမ္းရင္ဖံုးနဲ့ဆရာမတစ္ဦး
အားလံုးဟာတသံတညး္ပါ သူနဲ့အတူေက်ာင္းသားနွစ္ဦးဝမ္းလ်ားေမွာက္က်
အေရးေတာ္ပံုေအာင္ရမည္ ေသြးအိုင္ထဲမွာအဲဒီညေပါ ့
တေျဖာင္းေျဖာင္းလက္ခုပ္သံေတြရဲ ့'ကား က်မဒူးတုန္လို ့ေရ့ွဦးတည္ရာေျပး
ျမိဳ ့ေတာ္ခန္းမေရွ ့ကိုေရာက္သြား'ကျပီ လသာကျပည္သူေဖးမကူလို ့
က်မကိုခ်ီမ ရဲေဘာ္တဦးက အသက္ရွင္သန္ခြင့္ရခဲ့ေသးေပမဲ့
ငါ ့ညီမငယ္ ဒါေဟာကြယ္ တဲ့ ရွစ္ဆယ့္ရွစ္ညရဲ့ ဝိညာဥ္မ်ားဟာ
ဘယ္သူ ဘယ္ဝါမသိ က်မတို ့နဲ့ အတူ ခုခ်ိန္ထိ
က်မစာရြက္ကိုင္ျပီး အသံကုန္ဟစ္ေတာ့ တိုက္ပြဲဝင္ေနဦးမွာအေသအခ်ာပါ
လက္ခုပ္သံေတြမစဲ ခုလိုလရဲ့ ရွစ္ ရွစ္ ညေတြဟာ
ဟုတ္တယ္ ဟုတ္တယ္ 'သဘာေပး အသစ္အသစ္ေသာေဝဒနာကိုရေစတာမို ့
က်မ နထင္ေသြး'ကြ အာ%ာရွင္မက်မခ်င္း အံ'ကိတ္ အားခဲရင္းနဲ့
အဲဒါ က်မရဲ့ေတာ္လွန္ေရးအစပါ အျမဲထာဝရ သင္တို ့ ဝိညာဥ္မ်ားနဲ့ အတူ တကြ ့ ့
ေမအိခင္(လယ္ေဝး)
( ၈ ၈ ၈ ၈ ) အ ေ ရ း ေ တ ာ ္ ပ ံ ု တ ြ င ္ မ ိ မ ိ သ ည ္ ရ ွ စ ္ ေ လ း လ ံ ု း ည ျ မ ိ ု ့ ေ တ ာ ္ ခ မ ္ း မ ေ ရ ွ ့ အ ထ ိ ပ ါ ဝ င ္ ခ ဲ ့ ျ ပ ီ း
စစ္အာ%ာသိ မ ္ း ျ ပ ီ ခ ် ိ န ္ ထ ိ ဆ က ္ လ က ္ ဆ ႏၿ ျ ပ သ ည ္ ့ အ တ ြ က ္ မတ္လတြင္ ( ၅ )လနီ း ပ ါးအဖမ ္ း ခ ံ ခ ဲ ့ ရ ျ ပ ီ း
( ၁ ၉ ၉ ၆ ) ဒ ီ ဇ င ္ ဘ ာ ေ က ် ာ င ္ း သ ာ း လ + ပ ္ ရ ွ ာ း မ +တြ င ္ ပ ါ ဝ င ္ မ + န ွ င ္ ့ ေ ထ ာ င ္ ( ၇ ) န ွ စ ္ က ် ခ ံ ခ ဲ ့ ရ သ ည ္ ။ ။

0 comments:

Post a Comment