Thursday, November 18, 2010

ႏိုင္ငံတကာရွိ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးသိုု႔

သိသိ မသိသိ ျမင္ဖူးဖူး၊ မျမင္ဖူးဖူး၊ က်ေနာ္တို႔အတြက္ အေရးမၾကီးပါဘူး၊ အားလံုး ျမန္မာျပည္လြတ္ေျမာက္ေရး ကြန္ယက္ထဲမွာ သူငယ္ခ်င္းေတြလို႔ က်ေနာ္ခံယူထားပါတယ္။
က်ေနာ္တို႔ အားလံုး ျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္ကို တိုးတက္ေစခ်င္ၾကတယ္။ အေရွ႔ေတာင္အာရွ ႏိုင္ငံအလယ္မွာ ဒုကၡပင္လယ္ေ၀ေနျပီး အမ်ား ႏွာေခါင္းရႈံ႔တဲ့ ႏိုင္ငံအျဖစ္က လြတ္ေျမာက္ေစခ်င္ၾကတယ္။ ေဘးအိမ္နီးခ်င္းေတြက က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ သယံဇာတေတြ အတင္းႏွဳိက္ယူေနတာ မခံခ်ိမခံသာနဲ႔ တက္ေခါက္ေနရတဲ့အျဖစ္က လြတ္ေျမာက္ခ်င္ၾကတယ္။ အထူးသျဖင့္ ႏိုင္ငံေပ်ာက္၊ လူမ်ဳိးေပ်ာက္ေနတဲ့ အျဖစ္ေတြက လြတ္ေျမာက္ခ်င္ၾကတယ္။  ျမန္မာျပည္ကို တနည္းနည္းနဲ႔ ကူညီခ်င္ၾကတယ္၊ စိတ္သေဘာထားေတြ အတူတူပါပဲ။
အဲေတာ့ဗ်ာ …
က်ေနာ္တို႔အားလံုး ျမန္ျမန္ ခ်ိတ္ဆက္ႏိုင္ၿပီး ျပည္တြင္းက  လူငယ္ေတြလည္း ၀င္ေရာက္ ေရးသားႏိုင္မယ့္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္လည္း တက္ေရာက္ ဖတ္ႏိုင္မယ့္၊ ပါတီကလူငယ္ေတြလည္း တက္ေရာက္ဖတ္ႏိုင္မယ့္ post ေလးတခုကို  လုပ္ေပးေစခ်င္ပါတယ္။
နည္းပညာပိုင္းကြ်မ္းက်င္သူ လူငယ္မ်ား စကာၤပူမွာ အမ်ားဆံုးေနထိုင္ေနတယ္လို႔ က်ေနာ္ထင္ပါတယ္။ က်ေနာ္နားေထာင္တဲ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္မိန္႔ခြန္းထဲမွာ နည္းပညာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ရိုးသားစြာေျပာသြားတဲ့ သူ႔စကားေလးကို ၾကိဳက္ပါတယ္။
(ကင္မရာဖုန္းေလးကိုေျပာေတာ့ ပါးစပ္ကို ဘယ္ေနရာက ထားရမလဲ မသိဘူးတဲ့ …)
က်ေနာ္တို႔လည္း ကိုယ့္အခ်င္းခ်င္း ထိန္၀ွက္စရာ မလုိပါဘူး၊ တတ္သိနားလည္သူက ကြန္ယက္ေလးျဖစ္ဖို႔၊ အထူးသျဖင့္ က်ေနာ္တို႔ ႏိုင္ငံတကာက ျပည္သူေတြရဲ့ အသံေတြ အထဲကို ပို႔ႏိုင္ဖ႔ို အိုင္တီကြ်မ္းက်င္သူမ်ားကို အေကာင္းဆံုး ၾကိဳးစားေပးၾကပါလို႔ က်ေနာ္ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါတယ္။ ကြ်မ္းက်င္နားလည္သူေတြက လုပ္ေပးႏိုင္လိမ့္မယ္လိုု႔ က်ေနာ္ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ဗ်ာ။
(ျပည္တြင္းကသူေတြ ေက်ာ္ခြၾကည့္ဖို႔လည္း အိုင္တီဆရာေလးမ်ားပဲ တတ္ကြ်မ္းမွာပါ)
က်ေနာ္တို႔ အဲဒီကြန္ယက္ေလးမွာ အခ်င္းခ်င္း အၿငင္းပြားဖို႔ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ျပည္သူ႔အသံေလးေတြပို႔ဖို႔ပါ။
ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ ဧရာ၀တီဘေလာ့္ေလးမွာ အထဲက သတင္းေထာက္လူငယ္ေလးတဦး ရင္ဖြင့္သြားတာ က်ေနာ္ၾကိဳက္တယ္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို ၀ိုင္းရံေပးေနတဲ့သူေတြက ေမာက္မာစြာ ဆက္ဆံတာကို ေျပာျပသြားတာေလးပါ။ က်ေနာ္အျမင္ကေတာ့ သူတို႔ဘက္ကလည္း ပူပန္မွဳေတြ စိုးရိမ္မွဳေတြ မယံုၾကည္မွဳေလးေတြ ရွိခ်င္ ရွိေနမွာေလ။ ဒီပဲယင္းမွာ ကံေကာင္းလို ့ ေဒၚစု မေသခဲ့တာ မဟုတ္လား။ တဘက္နဲ႔ တဘက္ နားလည္မွဳ မလြဲေစခ်င္ဘူး။
 ၈၈ တုန္းကလည္း မင္းမဲ့စရိုက္အသြင္ဖန္တီးၿပီး အေလ့အက်င့္ အေတြ႔အၾကံဳမရွိတဲ့ က်ေနာ္တို႔ျပည္သူေတြ ခံလိုက္ရတာကိုလည္း မေမ့ေစခ်င္ဘူး။
အဲေတာ့ဗ်ာ …
မိုးမခထဲက ကိုေပါအသံ လို႔ က်ေနာ္တို႔ အားလံုး ရင္ဖြင့္လို႔ရမယ့္ ေနရာေလးတခုေတာ့ လိုေနျပီဗ်ာ။ အျပင္ကလူေတြ (အင္တာနက္ေတြ ေလွ်ာက္တက္လို႔ ရလို႔) အထဲကို သတိေပးလို႔ ရတာေလးေတြ ေပးလို႔ရတယ္ဗ်ာ။
ဥပမာ - ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ရံုးကို လာတဲ့ေန႔က ျပည္သူေတြ အရမ္းတိုးတာ ေၾကာက္စရာေကာင္းတယ္။ ဂ်င္ဂလိ (၈၈လက္နက္) နဲ႔ ထိုးလိုက္လို႔ ရတယ္။ ျပည္သူေတြထဲကပါ ထပ္ဆင့္ ရံေပးသင့္တာမ်ဳိးေပါ့။
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာ ပါတီမ၀င္လည္း VOLUNTEER လုပ္ေပးႏိုင္တဲ့ဟာေတြ လူငယ္ေတြ ၀ို္င္းရံေပးႏိုင္တာမ်ဳိးေလးေတြ ေျပာျပေပးဖို႔ အဲလိုမ်ိဳးေလးေပါ့ဗ်ာ။
က်ေနာ့္ စာရွည္သြားတယ္။ ခြင့္လႊတ္ပါ။ နားလည္ေပးႏိုင္မယ္ ထင္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ၾကီးငယ္မဟူ မ်ိဳးဆက္ေတြ လက္ခ်င္းခ်ိတ္ဖို႔ပါ။
အႏွစ္သာရျပည့္၀တဲ့ ဖက္ဒရယ္ျပည္ေထာင္စုႏိုင္ငံေတာ္သစ္ဆီသို႔
အားလံုးကို ေလးစားစြာျဖင့္
ဖိုးဇီ၀

0 comments:

Post a Comment